Naam:
694
Video’s:

Over ons

Over onze reis

De laatste keer dat wij in Australië (2002/2003) en Nieuw Zeeland (2007) waren, hebben we enorm genoten. Vooral ook van ontspannen sfeer in beide landen en de relaxte houdingen van de inwoners (don't worry, mate).

Wat ons het meeste stoorde, was dat we gebonden waren aan bepaalde afspraken en we niet altijd op een plek konden blijven staan, waar we het naar onze zin hadden, omdat we een vliegtuig of een boot moesten halen. Toen spraken we af, dat gaan we nog eens anders doen.

Met deze reis gaan we dat proberen te realiseren. We wilden eerst alleen de heenreis boeken en een open ticket voor de terugreis, helaas dat is visumtechnisch niet haalbaar. Daarnaast ben je toch wel verplicht om bepaalde arrangementen te boeken, maar we denken toch genoeg vrije tijd te hebben om ons het volledige gevoel te geven van: "alles mag, niets moet".

Bezochte landen

Wij hebben 40 landen (16%) bezocht:

Australië, België, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Japan, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.